Επιστημονικά περιοδικά

  1. Δημοσίευση έρευνας με θέμα «Ρίζες πραγματικών αριθμών –Ερμηνείες και παρανοήσεις. Εμπειρική έρευνα (1988 και 2021)» στο περιοδικό International Journal of Educational Innovation, 2021(3), σελ. 123-135. Έρευνα
  2. Δημοσίευση εργασίας με θέμα «Το παραπρόγραμμα και ο ρόλος του στην κοινωνική μάθηση» στο 26ο τεύχος του περιοδικού «Νέος Παιδαγωγός», Σεπτέμβριος 2021, σελ. 151-160. Εργασία
  3. Δημοσίευση εργασίας με θέμα «Γιατί οι μαθητές κάνουν λάθη στα Μαθηματικά» στο 27ο τεύχος του περιοδικού «Νέος Παιδαγωγός», Νοέμβριος 2021, σελ. 85-95. Εργασία
  4. Δημοσίευση έρευνας με θέμα ««Επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών κατά το σχολικό έτος 2020‐2021 – Εμπειρική έρευνα σε Γυμνάσια και Λύκεια της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης» στο περιοδικό International Journal of Educational Innovation, 2021(6), σελ. 52-63. Έρευνα
  5. Δημοσίευση έρευνας με θέμα ««Αντιλήψεις και στάσεις μαθητών/τριών για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση – Εμπειρική έρευνα σε μαθητές/τριες Γυμνασίου κατά το σχολικό έτος 2020‐2021» στο περιοδικό International Journal of Educational Innovation, 2022(1), σελ. 28-40. Έρευνα

Συνέδρια

  1. Εισήγηση στο 7o Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας της ΕΕΠΕΚ (Λάρισα, 15-17 Οκτωβρίου 2021) με θέμα «Επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών: πρόκληση για τη σύγχρονη σχολική ηγεσία» (Τόμος Β’, σελ. 33-41). Εργασία
  2. Εισήγηση στο 7o Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας της ΕΕΠΕΚ (Λάρισα, 15-17 Οκτωβρίου 2021) με θέμα «Μαθηματικά λάθη: ευκαιρίες για μάθηση» (Τόμος Α’, σελ. 160-168). Εργασία
  3. Εισήγηση στο συνέδριο «CIE 2022 14th Conference on Informatics in Education - Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση» των Τμημάτων Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς και του Ιονίου Πανεπιστημίου, σε συνεργασία με την ΕΠΥ (04-06 Νοεμβρίου 2022) με θέμα «Απώλειες μάθησης κατά την περίοδο της πανδημίας Covid-19 – Συγκριτική μελέτη με βάση τις βαθμολογίες στις γραπτές εξετάσεις 2019, 2022 σε ένα από τα μεγαλύτερα Γυμνάσια της Ελλάδας» (Πρακτικά συνεδρίου 14th CIE2022, σελ. 145-158). Έρευνα